Stan: Nowy | Rok produkcji: 2024 |
250 EXC-F SIX DAYS może i ma najmniejszy 4-suwowy silnik w całej stajni KTM, ale zupełnie nie przeszkadza mu to rządzić w terenie. Lekka rama, kosmiczna zdolność wchodzenia na obroty oraz niezachwiana stabilność prowadzenia sprawiają, że na szlaku i torze enduro to prawdziwy bohater. Wystarczy tylko spojrzeć na regał z trofeami i równie imponujące wyniki sprzedaży, aby dojść do oczywistego wniosku: KTM 250 EXC-F SIX DAYS na rok modelowy 2025 to zawodnik najwyższej klasy. A oto najważniejsze cechy SERII KTM EXC SIX DAYS w roku modelowym 2025:
BŁYSZCZĄCA POMARAŃCZOWA RAMA
ZESTAW OCHRANIACZY RAMY
SIEDZENIE SIX DAYS
PRZEŁĄCZNIK WYBORU MAPY SILNIKA
KONTROLA TRAKCJI
QUICKSHIFTER
CZĘŚCI Z OZNACZENIEM 6DAYS
PÓŁKI WIDELCA OBRABIANE TECHNIKĄ CNC ANODOWANE NA POMARAŃCZOWO
POMARAŃCZOWY ŚCIĄGACZ PRZEDNIEJ OSI
PÓŁPŁYWAJĄCA PRZEDNIA TARCZA HAMULCOWA
PEŁNA TYLNA TARCZA HAMULCOWA
ZABEZPIECZONA LINKA TYLNEGO HAMULCA
TYLNA ZĘBATKA SUPERSPROX STEALTH
DOLNA OSŁONA SILNIKA
WENTYLATOR CHŁODNICY
OPONY METZELER 6 DAYS EXTREME
Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii.
Silnik: | 1-cylindrowy, 4-suwowy |
Pojemność: | 249.92 |
Zasilanie: | Rozrusznik elektryczny |
Skrzynia biegów: | 6-biegowa |
Sprzęgło: | Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo |
Rama: | Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4 |
Wysokość siedzenia: | 963 mm |
Kąt wyprzedzenia główki ramy: | 63.9 |
Zawieszenie przód: | 300 mm |
Koło przód: | 1.60 x 21 |
Zawieszenie tył: | 320 mm |
Koło tył: | 2.15 x 18 |
Hamulce przód: | tarczowy |
Hamulce tył: | tarczowy |
Pojemność zbiornika paliwa: | 8,5 |
Waga „na sucho”: | 106.5 |
Gwarancja: | 1 miesiąc |
EURORIDER S.C. | |
ul. Zimowa 41 40-318 Katowice tel. +48 32 256 00 95 e-mail: biuro@eurorider.pl NIP: 937-266-46-75 Polityka prywatności |