Stan: Nowy | Rok produkcji: 2024 |
300 EXC HARDENDURO 2025 jest gotowy do zjechania z furgonetki i ustawienia się na starcie prologu. Maszyna KTM 300 EXC HARDENDURO, bazująca na legendarnym KTM 300 EXC, wyróżnia się ekskluzywnym pakietem części HARDENDURO. Wytrzymałe elementy ochronne, paski ściągające, komponenty wykonane metodą obróbki CNC, a także w pełni regulowane widelce z zamkniętym kartridżem i unikalna szata graficzna sprawiają, że jest to najlepszy pakiet HARDENDURO do rywalizacji w najtrudniejszych mistrzostwach świata.
Najważniejsze cechy KTM 300 EXC HARDENDURO 2025 są następujące:
BŁYSZCZĄCA POMARAŃCZOWA RAMA
OCHRANIACZ NA KIEROWNICY KTM HARDENDURO
ZESTAW OCHRANIACZY RAMY FACTORY RACING
SIEDZENIE FACTORY RACING
PRZEŁĄCZNIK WYBORU MAPY SILNIKA
ZESTAW KÓŁ FACTORY
ZESTAW OKALAJĄCYCH OSŁON DŁONI
WENTYLATOR RADIATORA
PÓŁKI WIDELCA OBRABIANE TECHNIKĄ CNC ANODOWANE NA CZARNO
DOLNA OSŁONA SILNIKA
PÓŁPŁYWAJĄCA PRZEDNIA TARCZA HAMULCOWA
OSŁONA TARCZY HAMULCA PRZEDNIEGO
PEŁNA TYLNA TARCZA HAMULCOWA
ZABEZPIECZONA LINKA TYLNEGO HAMULCA
POMARAŃCZOWA OSŁONA TARCZY HAMULCA TYLNEGO
POMARAŃCZOWA TYLNA ZĘBATKA SUPERSPROX STEALTH
ZABEZPIECZENIE POMOCNICZEGO SIŁOWNIKA SPRZĘGŁA
PASKI PODTRZYMUJĄCE
OPONY METZELER 6 DAYS EXTREME
Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii.
Silnik: | 1-cylindrowy, 2-suwowy |
Pojemność: | 293.15 |
Zasilanie: | Rozrusznik elektryczny |
Skrzynia biegów: | 6-biegowa |
Sprzęgło: | Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo |
Rama: | Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4 |
Wysokość siedzenia: | 963 mm |
Kąt wyprzedzenia główki ramy: | 63.9 |
Zawieszenie przód: | 300 mm |
Koło przód: | 1.60 x 21 |
Zawieszenie tył: | 320 mm |
Koło tył: | 2.15 x 18 |
Hamulce przód: | tarczowy |
Hamulce tył: | tarczowy |
Pojemność zbiornika paliwa: | 9 |
Waga „na sucho”: | 106.1 |
Gwarancja: | 1 miesiąc |
EURORIDER S.C. | |
ul. Zimowa 41 40-318 Katowice tel. +48 32 256 00 95 e-mail: biuro@eurorider.pl NIP: 937-266-46-75 Polityka prywatności |