![]() | KTM 50 SX na rok 2023 to prawdziwa maszyna motocrossowa spod znaku READY TO RACE. To prawdziwy dirt bike, który — podobnie jak jego większe rodzeństwo — jest produkowany z najwyższej jakości podzespołów, a jego przemyślana konstrukcja stanowi rzeczywisty wkład w rozwój tej kategorii maszyn. Jest rzeczą oczywistą, że KTM 50 SX stanowi jedyny wybór dla tych, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z klasą MX. Więcej na www.ktm.com | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: MX | Zobacz więcej >> |
![]() | Znany z odurzającej mocy KTM 250 EXC SIX DAYS jest ekscytującym motocyklem klasy enduro, łączącym moc z przyjemnością jazdy. W połączeniu z lekkim zawieszeniem, podzespołami z górnej półki i przełomową technologią wtrysku paliwa TPI pozwala to tej ekstremalnej maszynie wspinać się na najwyższe szczyty. Więcej na www.ktm.com | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Enduro | Zobacz więcej >> |
![]() | KTM 65 SX na rok 2023 rozwija się zgodnie z tą samą strategią, co większe modele 2-suwowe. Ma wszystko to, co większe maszyny motocrossowe — od odpowiedniego sprzęgła i skrzyni biegów po najnowsze zawieszenie WP XACT. Trudno wręcz wyobrazić sobie, że może być czymś innym niż małą, ale skuteczną maszyną spod znaku READY TO RACE.
Więcej na www.ktm.com | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: MX | Zobacz więcej >> |
![]() | Jeśli to czytasz, to raczej myślisz poważnie o tym motocyklu. KTM 85 SX na rok 2023 — w wersji z dużymi kołami — to pierwszy prawdziwy krok na drodze do pierwszej ligi. Lekki, mocny i niezawodny KTM 85 SX ma takie same podzespoły, co duże motocykle, ale w skali zmniejszonej do pojemności 85 cm³, stanowiąc doskonałą maszynę dla początkujących zawodników.
Więcej na www.ktm.com | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: MX | Zobacz więcej >> |
![]() | Wystarczy jeden start na grząskim torze, aby przekonać się, że KTM 125 SX na rok 2023 jest poważnym pretendentem do zwycięstwa w wyścigach klasy 125 cm³. „Ring-ting-ting” otrzymał nie tylko nowy układ wtrysku paliwa — cały motocykl korzysta z wiodących w swojej klasie rozwiązań. KTM 125 SX na rok 2023 może poszczycić się takimi osiągnięciami, jak tytuł lidera innowacji w dziedzinie nowoczesnych motocykli motocrossowych z silnikami dwusuwowymi, a w klasie 125 cm³ po prostu nie ma sobie równych. Wystarczy uruchomić rozrusznik, dodać ... | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: MX | Zobacz więcej >> |
![]() | Klasa motocykli z silnikami dwusuwowymi o pojemności 250 cm³ od dziesięcioleci reprezentuje czyste, niezafałszowane osiągi. Jej nieodłączne cechy to słodki zapach dymu dwusuwa, wysoka moc na wysokich obrotach i charakterystyczny wrzask silnika. KTM 250 SX na rok 2023 wynosi te cechy na zupełnie nowy, ostrzejszy poziom. Dzięki szeregowi najnowocześniejszych rozwiązań ta dwusuwowa legenda jeszcze bardziej wyprzedziła konkurencję. Więcej na www.ktm.com | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: MX | Zobacz więcej >> |
![]() | Przez ponad dekadę startów i sukcesów w profesjonalnych zawodach motocrossowych na najwyższym poziomie model KTM 350 SX-F już dawno pozbył się etykietki tego „słabszego” i pokazał, że jest godnym przeciwnikiem. Dzięki wysokiej mocy dostępnej w całym zakresie obrotów, wyjątkowej stabilności przy dużej prędkości i licznym zwycięstwom w zawodach na poziomie mistrzowskim model KTM 350 SX-F na rok 2023 ponownie pokazuje, że jest READY TO RACE. Więcej na www.ktm.com | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: MX | Zobacz więcej >> |
![]() | KTM 300 EXC to jedna z najbardziej rozpoznawalnych nazw na wymagającym skraju twardego świata enduro. Z niezniszczalnym, 2-suwowym silnikiem generującym olbrzymi moment obrotowy przy niskich obrotach i wpadającym w furię przy wysokich, jest to doskonały towarzysz do przepraw przez trudny teren. W wersji na rok 2023 model ten nadal wygrywa w swojej klasie dzięki zawieszeniu WP, wyglądowi inspirowanemu latami 90-tymi i ponad dwudziestoletniemu doświadczeniu w wygrywaniu wyścigów.
| |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Enduro | Zobacz więcej >> |
![]() | Nie lubimy się chwalić, ale KTM 450 SX-F jest naprawdę stałym bywalcem podium na różnych zawodach, o czym świadczy gablota pełna trofeów. Po zdobyciu 5 tytułów AMA Supercross 450 w ostatnich 7 sezonach, KTM 450 SX-F na rok 2023 wjeżdża na tor — uzbrojony w doświadczenia z poprzednich mistrzostw oraz nowy arsenał broni. Z pewnością potrzebne będzie nowe miejsce na trofea. Więcej na www.ktm.com | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: MX | Zobacz więcej >> |
![]() | KTM 300 EXC SIX DAYS na rok 2023 z dumą nosi emblematy IDSE. Ta maszyna nie tylko wygrała więcej zawodów ekstremalnego enduro niż większość pozostałych, lecz zbiera też pochwały jako jedna z najbardziej kompletnych broni enduro na rynku. Wyposażony w 2-suwowy silnik z wtryskiem paliwa, zawieszenie WP z najwyższej półki i wyjątkowe wykończenie KTM SIX DAYS, motocykl KTM 300 EXC SIX DAYS jest u szczytu swoich możliwości i gotowy do podniesienia kolejnego trofeum. Więcej na www.ktm.com | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Enduro | Zobacz więcej >> |
![]() | Model KTM 250 EXC łączy imponującą moc z doskonałymi właściwościami jezdnymi, wyznaczając nowe standardy pod względem łatwości prowadzenia, unikalnego stylu i najwyższych osiągów. Z rewolucyjnym układem wtrysku TPI ta ekstremalna maszyna ma jeszcze bardziej wyśrubowane osiągi. To dowód, że KTM nie ustaje w wysiłkach, aby w maksymalnym stopniu udoskonalić silnik 2-suwowy. Oprócz znanych zalet, takich jak niewielkie zużycie paliwa, wysoka czystość spalin i brak konieczności regulacji dysz paliwowych, KTM 250 EXC posiada także lekką ramę zapewniającą znakomitą ... | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Enduro | Zobacz więcej >> |
![]() | Chociaż to najmniejsza jednostka wśród 4-suwowych silników KTM, to jednak KTM 250 EXC-F na rok 2023 pokazuje zaskakującą moc. Przy małych wymiarach, minimalnej masie i fantastycznym prowadzeniu KTM 250 EXC-F od dawna był faworytem wśród zmotywowanych amatorów, jak i ambitnych zawodowców. Dzięki zastosowaniu zaawansowanego układu wtrysku paliwa jednostka napędowa oferuje także najwyższe w klasie osiągi, wysoki moment na niskich obrotach i budującą pewność siebie charakterystykę mocy. | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Enduro | Zobacz więcej >> |
![]() | Szeroko znany ze swojej zwinności „jak w 250-ce” i mocy „jak w 450-ce”, KTM 350 EXC-F stał się siłą, z którą trzeba się liczyć. Dzięki wyjątkowym właściwościom jezdnym i zdolności do rywalizacji w każdym terenie szybko zdobył uznanie tuż po premierze w 2012 roku, często zajmując czołowe pozycje w wyścigach FIM Hard Enduro World i EnduroGP Championships. Mówiąc krótko, ma niekwestionowaną pozycję. Więcej na www.ktm.com | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Enduro | Zobacz więcej >> |
![]() | Imponujące osiągi, niskie spalanie, lekka rama i rama pomocnicza, sprawdzone w wyścigach nadwozie i ergonomia, kompaktowy układ wydechowy oraz wyjątkowe chłodzenie i zawieszenie — KTM 450 EXC-F na pewno pozostanie dla innych niedoścignionym liderem. Więcej na www.ktm.com | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Enduro | Zobacz więcej >> |
![]() | | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Turystyczne | Zobacz więcej >> |
![]() | | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Turystyczne | Zobacz więcej >> |
![]() | KTM 1290 SUPER DUKE GT 2020 ADVANCED SPORTS TOURING KTM 1290 SUPER DUKE GT na rok 2019 przejął sprawdzone na długich dystansach osiągi z poprzedniego modelu GT, dodając do nich pewne ulepszenia. Ta sama obłędna kombinacja co w poprzednim modelu SUPER DUKE GT, z nieziemskimi osiągami BESTII z silnikiem V-twin, komfortem i wyposażeniem niezbędnym do całodziennej jazdy z pasażerem, ale wzmocniona dodatkami, ulepszeniami i nowymi funkcjami, które jeszcze bardziej poprawiają osiągi, a jednocześnie zwiększają zdolność do długodystansowych polowań. | |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Naked Bike'i | Zobacz więcej >> |
![]() | KTM 1290 SUPER DUKE R pokazuje teraz swą prawdziwą twarz — jest bardziej drapieżnym i bezwzględnym motocyklem z segmentu hyper-naked niż kiedykolwiek wcześniej. Silnik osadzony na zupełnie nowym podwoziu bije na głowę ulepszoną wersję słynnego dwucylindrowego silnika widlastego (V-twin) LC8 o kącie 75 stopni i pojemności 1301 cm³, wynosząc BESTIĘ na nowy poziom.
| |
NOWOŚĆ PROMOCJA | Grupa: Naked Bike'i | Zobacz więcej >> |
![]() | KTM 125 DUKE 2019 THE SPAWN OF THE BEAST | |
NOWOŚĆ | Grupa: Naked Bike'i | Zobacz więcej >> |
![]() | KTM 390 DUKE 2019 CORNER ROCKET | |
NOWOŚĆ | Grupa: Naked Bike'i | Zobacz więcej >> |
![]() | KTM 790 DUKE 2019 RAZOR SHARP | |
NOWOŚĆ | Grupa: Naked Bike'i | Zobacz więcej >> |
![]() | KTM 1290 SUPER DUKE R 2019 THE BEAST CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: | |
NOWOŚĆ | Grupa: Naked Bike'i | Zobacz więcej >> |
![]() | MOJA PIERWSZA, MOJA OSTATNIA, Ergonomia i pozycja za kierownicą to atuty każdej z Multistrad. Multistrada 950 zyskała do tego mniejszy, bardziej wszechstronny silnik, który doskonale sprawdzi się w codziennych zadaniach – ... | |
NOWOŚĆ | Grupa: Turystyczne | Zobacz więcej >> |
![]() | MOJA PIERWSZA, MOJA OSTATNIA, Ergonomia i pozycja za kierownicą to atuty każdej z Multistrad. Multistrada 950 zyskała do tego mniejszy, bardziej wszechstronny silnik, który doskonale sprawdzi się w codziennych zadaniach – ... | |
NOWOŚĆ | Grupa: Turystyczne | Zobacz więcej >> |
![]() | Ducati Monster 797+ 2019 CZAS NA ZABAWĘ | |
NOWOŚĆ | Grupa: Naked Bike'i | Zobacz więcej >> |
![]() | Ducati Monster 821 2019 WE LOVE MONSTER IKONA W NOWYM WCIELENIU | |
NOWOŚĆ | Grupa: Naked Bike'i | Zobacz więcej >> |
![]() | Ducati Monster 821 Stealth 2019 WE LOVE MONSTER IKONA W NOWYM WCIELENIU | |
NOWOŚĆ | Grupa: Naked Bike'i | Zobacz więcej >> |
![]() | Ducati Multistrada 1260 2019 POSZERZ SWOJĄ STREFĘ KOMFORTU Silnik Testastretta DVT, dzięki systemowi zmiennych faz rozrządu (DVT), pozwala na zoptymalizowanie osiągów przy każdej prędkości obrotowej wału ... | |
NOWOŚĆ | Grupa: Szosowo-turystyczny | Zobacz więcej >> |
![]() | Ducati Multistrada 1260S 2019 JESZCZE BARDZIEJ ZAAWANSOWANA | |
NOWOŚĆ | Grupa: Turystyczne | Zobacz więcej >> |
![]() | Prawdziwy hołd dla amerykańskich wyścigów po ziemnym torze: nowy Ducati Scrambler Flat Track Pro, ewolucja Ducati Scrambler Full Throttle, który przywołuje świat wyścigów American Flat Track.Jego zadziorny charakter podkreśla niska, szeroka kierownica, tłumik Termignoni oraz aluminiowe obręcze. Maszyna ta jest inspirowana motocyklami dosiadanymi przez Troya Baylissa oraz Johnnego Lwisa w serii AMA Pro Flat Track. Wyścigowy styl tego modelu podkreślają tabliczki na numey startowe, dedykowane manetki, oraz zbiornik wzorowany na wyczynowym protoplaście. Dodatkowe ... | |
NOWOŚĆ | Grupa: Klasyczne | Zobacz więcej >> |
![]() | Ducati Scrambler Café Racer, to interpretacja Scrmblera na temat najbardziej rewolucyjnego rodzaju motocykla w dziejach motoryzacji. To kolejny, idealny przykład na styl który umożliwia ekspresję i wyrażenie siebie. Nasz czarny "kofiak" w scramblerowym stylu przeniesie motoryzacyjne lata 60'te do dzisiejszego "Land Of Joy". Typowy kształt zbiornika paliwa Scramblera został połączony z zupełnie nowym siedzeniem z nakładką na część dla pasażera. Kierowniza i lusterka to bezpośrednie nawiązanie do uliczno-wyścigowego stylu lat 60'tych. Za tymi ... | |
NOWOŚĆ | Grupa: Klasyczne | Zobacz więcej >> |
![]() | Prosto z kalifornijskiej pustyni i gór, Scrambler Ducati Desert Sled szturmem wkracza w świat Land Of Joy. Prawdziwa maszyna Enduro inspirowana kultowym stylem z przełomu 60/70 który mocno odznaczył się na kartach motocyklowej historii. Desert Sled to nie lekkie nawiązanie, to bezpośrednie odniesienie się do motocykli modyfikowanych by czerpać frajdę z jazdy w górzystym i piaszczystym terenie. Przeszło 500 cm pojemności, szprychowane, duże koła, terenowe opony i zabezpieczenia chroniące motocykl przed skutkami jazdy po luźniejszej nawierzchni. Tak właśnie wyglądały te ... | |
NOWOŚĆ | Grupa: Klasyczne | Zobacz więcej >> |
![]() | Sixty2 to Ducati Scrambler inspirowany przez kulturę młodzieżową skateboardingu, surfingu i muzyki pop. Właśnie dlatego Sixty2, najbardziej "popularny" ze Scramblerów jest nową ikoną popu. Stylistyka tej bardzi wyrazistej wersji zawiera nowe elementy. Najważnieszym z nich jest stalowy zbiornik paliwa z dedykowanymi grafikami, oferowany w trzech wyjątkowych kolorach, pięknie zwartych: Fluorescencyjnym Mandarynkowym, Oceanicznym Szarym i Lśniącą Czernią. | |
NOWOŚĆ | Grupa: Klasyczne | Zobacz więcej >> |
EURORIDER S.C. | |
ul. Zimowa 41 40-318 Katowice tel. +48 32 256 00 95 e-mail: biuro@eurorider.pl NIP: 937-266-46-75 Polityka prywatności |