300 EXC zachowuje legendarny status niekwestionowanego króla enduro. Nie tylko dzierży najbardziej uznany tytuł na szczycie stawki hard enduro, ale wciąż nie ma sobie równych, jeśli chodzi o 2-suwową pomysłowość, zaciekłość i czystą zabawę. Z niezniszczalnym, dwusuwowym silnikiem z wtryskiem paliwa, dającym olbrzymi moment obrotowy już od niskich obrotów i pokazującym prawdziwą furię przy wysokich, jest to doskonały towarzysz do przepraw przez wymagający teren. | ||
PROMOCJA | Grupa: Enduro 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
W roku modelowym 2025 KTM 300 EXC SIX DAYS zachowuje miano najskuteczniejszej broni enduro, jaką kiedykolwiek stworzono. Tak, to mocno powiedziane – ale czy widzieliście nasz salonik z trofeami? Dzięki kuloodpornemu układowi napędowemu, niezrównanej prędkości maksymalnej i doskonałym właściwościom jezdnym jest znów gotowy na wszystko, co może przed niego rzucić świat enduro. A oto najważniejsze cechy serii KTM EXC SIX DAYS w roku modelowym 2025: BŁYSZCZĄCA POMARAŃCZOWA RAMA | ||
PROMOCJA | Grupa: Enduro 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
Wybierasz się na zwiedzanie zapomnianego miasteczka? Zrobione. Chcesz przetrzeć szlak w lesie? Nic prostszego. Zamierzasz pokonać głębokie kopne piaski pustyni? Ruszajmy! KTM 500 EXC-F 2025 stawi czoła każdemu wyzwaniu. Silnik o dużej mocy, lekka rama oraz najlepsze w klasie zawieszenie przekładają się na świetną ogólną użyteczność. KTM 500 EXC-F to na pewno jedna z najlepszych półlitrowych maszyn, jaką może znaleźć miłośnik enduro. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
350 EXC-F, słynący ze zwinności typowej dla maszyn z silnikami 250 cm³ i równocześnie mocy bardziej pasującej do silników 450 cm³, stał się synonimem uniwersalności. Ale to nie znaczy, że musiał pójść na kompromisy. Szybko zdobył uznanie, jak tylko trafił na rynek w 2012 roku, i stał się czołowym w swojej klasie modelem dzięki nieskrępowanej przyjemności z jazdy i imponującej sile napędu. W roku 2025 jest jeszcze lepszy i mocniejszy, obierając sobie za cel pokonywanie dotychczasowych barier. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i ... | ||
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
250 EXC-F jest od lat niezwykle popularny zarówno wśród weekendowych zdobywców, jak i zaprawionych w bojach mistrzów sportu. Patrząc na jego zalety, nie ma się czemu dziwić. Najlepsze w klasie prowadzenie, mnóstwo momentu już od niskich obrotów oraz przyczepność budząca bezgraniczne zaufanie na każdej nawierzchni pozwalają jechać bardzo szybko, bez problemu pokonując kolejnych przeciwników i przeszkody terenowe. W 2025 roku jest gotowy, by przekroczyć granice. Pytanie brzmi: czy Ty też jesteś w stanie pójść aż tak daleko? Ten motocykl został ... | ||
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
Chcesz przejść do wyższej ligi? KTM 85 SX na rok modelowy 2025 może Cię tam zabrać. Zrodzony na torze w rywalizacji na poziomie międzynarodowym, KTM 85 SX wyraźnie lepiej się prowadzi, sprawniej rozwija moc i pozwala utrzymać znacznie szybsze tempo jazdy na długich dystansach. Krótko mówiąc, KTM 85 SX jest w 100% READY TO RACE. | ||
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
Niewiele motocykli na świecie może stawać w szranki z KTM 500 EXC-F SIX DAYS. Moc, moment obrotowy, wspaniałe prowadzenie oraz kipiący furią 4-zaworovy silnik czyni z tego potwora enduro klasę samą dla siebie. Mocny silnik ma do kompletu nowe dwukomorowe zawieszenie oraz pakiet elektroniki, który swoją nowoczesnością wręcz zawstydza rywali. KTM 500 EXC-F SIX DAYS na rok modelowy 2025 niecierpliwie czeka na wyzwania. BŁYSZCZĄCA POMARAŃCZOWA RAMA | ||
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
450 EXC-F RM 2025 wjeżdża do klasy open z nowym apetytem na przełamywanie barier. Mając w zanadrzu wiodącą w klasie ramę i nieugięte zawieszenie, sprawdzone w wyścigach nadwozie oraz ergonomię bezkompromisowo zorientowaną na kierowcę – no i oczywiście jeden z najbardziej utytułowanych silników w klasie 450 cm³ – KTM 450 EXC-F niecierpliwie czeka, aby wystrzelić z bloków startowych i zakończyć jazdę najprawdopodobniej na podium. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
W kręgach fanów enduro KTM 450 EXC-F SIX DAYS nie wymaga większej prezentacji. Z dużą mocą, niezrównaną zwinnością i olbrzymim momentem ten ekstremalny motocykl enduro spod znaku READY TO RACE jest na szpicy każdej bitwy offroadowej. W 2025 roku zachowuje swój mistrzowski rodowód na padoku dzięki lekkiej ramie, dwukomorowemu zawieszeniu i inteligentnej elektronice. BŁYSZCZĄCA POMARAŃCZOWA RAMA | ||
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
Pierwszy KTM opatrzony nazwą SIX DAYS wdarł się szturmem na scenę jeszcze w 1996 roku. Wtedy uniwersalność KTM 360 EXC była czymś niewyobrażalnym. Prawie trzydzieści lat później KTM 350 EXC-F SIX DAYS na rok modelowy 2025 przejmuje pałeczkę i zamierza godnie kontynuować trend. Dzięki wiodącej w klasie ramie, dwukomorowemu zawieszeniu, nowemu nadwoziu i nowym zdolnościom walki o zwycięstwo KTM 350 EXC-F SIX DAYS na rok modelowy 2025 pozostaje wzorem, któremu usiłują dorównać inni. | ||
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
250 EXC-F SIX DAYS może i ma najmniejszy 4-suwowy silnik w całej stajni KTM, ale zupełnie nie przeszkadza mu to rządzić w terenie. Lekka rama, kosmiczna zdolność wchodzenia na obroty oraz niezachwiana stabilność prowadzenia sprawiają, że na szlaku i torze enduro to prawdziwy bohater. Wystarczy tylko spojrzeć na regał z trofeami i równie imponujące wyniki sprzedaży, aby dojść do oczywistego wniosku: KTM 250 EXC-F SIX DAYS na rok modelowy 2025 to zawodnik najwyższej klasy. A oto najważniejsze cechy SERII KTM EXC SIX DAYS w roku modelowym 2025: BŁYSZCZĄCA ... | ||
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
250 EXC na rok modelowy 2025 oferuje znakomite połączenie mocy i łatwości prowadzenia, wyznaczając nowy standard w niezwykle konkurencyjnej klasie E1. Rewolucyjna rama, dwukomorowe zawieszenie i epicka technologia TBI wynoszą ten jednoślad na wyżyny technicznych możliwości. Od Ciebie zależy, czy odważysz się wykorzystać jego potencjał. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: Enduro 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
150 EXC na 2025 rok zasługuje na swoje miejsce na piedestale wśród innych maszyn EXC. Przy tym samym poziomie wyposażenia jak w przypadku pozostałych modeli KTM EXC ma wystarczająco dużo mocy, aby trzymać się z dużymi chłopcami, a jednocześnie dominować nad nimi w kwestiach technicznych. Dzięki walecznemu silnikowi, błyskawicznej reakcji i zwinnemu prowadzeniu KTM 150 EXC na 2025 rok pozostaje godnym konkurentem na każdej scenie enduro. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: Enduro 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
Znany z upajającego górnego zakresu mocy, KTM 250 EXC SIX DAYS na rok modelowy 2025 nadal zajmuje wysoką pozycję wśród motocykli enduro. Niesłabnące zaangażowanie marki KTM w rozwój silników dwusuwowych pozwoliło udoskonalić zwycięską recepturę, wykorzystując wiedzę zdobytą bezpośrednio na najwyższych szczeblach wyścigów i umieścić ją w pakiecie, który skupia się wokół kierowcy. W skrócie – jest READY TO RACE. A oto najważniejsze cechy KTM EXC SIX DAYS RANGE w roku modelowym 2025: BŁYSZCZĄCA POMARAŃCZOWA RAMA | ||
PROMOCJA | Grupa: Enduro 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
Kiedy widzisz, jak KTM 450 SX-F na rok 2025 zjeżdża z przyczepy, wiadomo, że żarty się skończyły. Po zdobyciu 5 tytułów AMA Supercross 450 w ostatnich 7 sezonach KTM 450 SX-F na rok 2025 wjeżdża na linię startu uzbrojony w doświadczenia z poprzednich mistrzostw, a tym razem także w zupełnie nowy arsenał broni.Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: MX 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
250 SX-F z 2025 roku to prawdziwie przyjazna dla użytkownika maszyna zaprojektowana tak, aby zadowolić wszystkich motocyklistów, od nowicjuszy po zawodowców. Nie oznacza to jednak jakichkolwiek kompromisów — ten motocykl jest READY TO RACE na każdym poziomie. Model KTM 250 SX-F z 2025 r. o mocy ponad 47 KM, z opcjonalną elektroniczną rezerwą, jest gotowy do rywalizacji w klasie 250 cm³. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: MX 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
Przez ponad dekadę startów i sukcesów model KTM 350 SX-F już dawno pozbył się etykietki tego „słabszego” i pokazał, że jest godnym przeciwnikiem. Dzięki wysokiej mocy dostępnej w całym zakresie obrotów, wyjątkowej stabilności przy dużej prędkości i licznym zwycięstwom w zawodach na poziomie mistrzowskim model KTM 350 SX-F na rok 2025 ponownie pokazuje, że jest READY TO RACE. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: MX 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
Jeśli chodzi o stosunek mocy do masy, KTM 300 SX wyznacza nowy poziom. Model KTM 300 SX na rok 2025 został zaprojektowany z myślą o jednym zadaniu — prowadzeniu od startu, a wszystko to dzięki wiedzy zdobytej bezpośrednio od drużyn KTM Factory Racing i pakietowi obsługi „Go get 'em!”. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
Pomyśl o nieokiełznanym dwusuwie, a stanie Ci przed oczami KTM 250 SX. Nie bez powodu — po prostu nie ma go z czym porównać. KTM 250 SX na rok 2025 idzie jeszcze o krok dalej za sprawą wielu ulepszeń podwozia, które czynią go jeszcze bardziej legendarnym i godnym bicia rekordów. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
Wielki powrót! Po dwuletniej nieobecności na arenie wyścigów hobbystycznych, KTM 150 SX na rok 2025 jest gotowy do jazdy na Twoim ulubionym torze MX. Poczuj się jak wystrzelony z procy. KTM 150 SX ma moc ponad 41 KM, dzięki czemu mocno rusza z kopyta, galopuje na środkowym dystansie i błyszczy na mecie. Jego miejsce jest na podium. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
Są takie satysfakcjonujące dźwięki, którym nic nie dorówna. Dźwięk otwierania puszki napoju w upalny dzień. Odgłos perfekcyjnie wykonanego uderzenia golfowego. I ryk dwusuwu o pojemności 125 cm³ szarżującego po długiej prostej. KTM 125 SX na rok 2025 czerpie wzorce bezpośrednio od zespołu Factory Racing i po mistrzowsku wykorzystuje je. Podobnie jak dźwiękowi, który wydaje, nic mu nie dorówna. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
Jeśli to czytasz, to raczej myślisz poważnie o tym motocyklu. KTM 85 SX na rok 2025 to pierwszy prawdziwy krok na drodze do pierwszej ligi. Lekki, mocny i niezawodny KTM 85 SX ma takie same podzespoły, co duże motocykle, ale w skali zmniejszonej do pojemności 85 cm³, stanowiąc doskonałą maszynę dla początkujących zawodników. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
Gdy młody motocyklista jest już gotowy do wyścigów w duchu READY TO RACE i chce podnieść poprzeczkę, jedyną właściwą opcją jest w pełni wyposażony KTM 65 SX na rok 2025. Szybki, łatwiejszy do kierowania i zaprojektowany jako idealny kamień milowy na ścieżce do następnej klasy wyścigowej model KTM 65 SX ma jakość, wysokiej klasy podzespoły, całkowicie manualne sprzęgło i skrzynię biegów na poziomie pełnowymiarowej maszyny motocrossowej — nie wspominając o imponującym, 2-suwowym silniku najwyższej klasy. Konkluzja? Ten mały potwór to idealny ... | ||
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
50 SX FACTORY EDITION na rok 2025 to maszyna gotowa stawić czoła ostrej konkurencji w kasie 50 cm³ dzięki osiągom na poziomie KTM FACTORY RACING. Zgodnie z ideą READY TO RACE ta maszyna jest gotowa do jazdy — zbudowana na zaawansowanej, stalowej ramie, wyposażona w potężny silnik i uzbrojona w wiodące podzespoły, takie jak opony DUNLOP Geomax MX53, układ wydechowy FMF, widelec WP XACT AER 35 mm, amortyzator monoshock WP XACT i hydrauliczny układ hamulcowy Formula. Wszystkie te cechy, wraz z kluczowymi rozwiązaniami stosowanymi w modelach pełnowymiarowych, wyższym ... | ||
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
Gdy kolejnym krokiem jest 50 cm³, nie ma lepszej opcji, niż najpotężniejsza maszyna w swojej klasie. Wersja KTM 50 SX na rok 2025 to maszyna zbudowana na zaawansowanej, stalowej ramie i wyposażona w potężny silnik, widelec XACT AER 35 mm, amortyzator WP XACT typu monoshock oraz hydrauliczny układ hamulcowy Formula. Mówiąc krótko — to najbardziej zaawansowany, utrzymany w duchu READY TO RACE mini-crosser o pojemności 50 cm³ dla młodych motocyklistów. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
SX-E 1.16 to idealny wybór dla małych adeptów sportu motorowego, którzy mają pewne doświadczenie w jeździe na rowerku biegowym, są nieco wyżsi i/lub bardziej obeznani z jazdą na elektrycznych rowerkach biegowych, potrzebując nieco większej platformy. Aby móc dotykać ziemi z lekkim zgięciem w kolanach, dziecko powinno mieć wewnętrzną długość nogawki wynoszącą co najmniej 45 cm. W trybie bez napędu dziecko może ćwiczyć odpychanie się, utrzymywanie równowagi i zjeżdżanie. Gdy opanuje korzystanie z hamulca oraz umiejętność zjeżdżania i hamowania w pozycji ... | ||
PROMOCJA | Grupa: ELECTRIC BALANCE BIKES | Zobacz więcej >> |
Szarżując na czele wyścigów elektrycznych rowerków biegowych, KTM SX-E 1.20 prowadzi młodych zawodników prosto na podium. Ma doskonałe proporcje i wielostopniową regulację, idealnie nadając się dla dzieci w wieku do 12 lat i z łatwością radząc sobie z masą ciała do 50 kg. Prędkość maksymalna 32 km/h przy najwyższym ustawieniu mocy, niewielki ciężar wynoszący zaledwie 15 kg i regulowana wysokość siedzenia sprawiają, że KTM SX-E 1.20 może stanowić pierwszy krok do poczucia smaku zwycięstwa. Ten wyjątkowy rowerek KTM zasilany jest 36 V silnikiem ... | ||
PROMOCJA | Grupa: ELECTRIC BALANCE BIKES | Zobacz więcej >> |
Model 1390 SUPER DUKE R EVO to kolejne stadium w ewolucji BESTII. Jest tak samo zaawansowany, jak zupełnie nowy KTM 1390 SUPER DUKE R, a do tego oferuje intuicyjne zawieszenie WP Semi-Active Suspension Technology (SAT). Możliwość automatycznego dostosowania zawieszenia do poleceń kierowcy lub nawierzchni drogi podnosi poprzeczkę inteligencji na asfalcie ulicznym i na torze wyścigowym. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: Naked Bike | Zobacz więcej >> |
Mówi się, że na szczycie jest samotnie. A to dlatego, że wszyscy rywale polegli po drodze na ten szczyt. KTM 1390 SUPER DUKE R zajmuje miejsce niekwestionowanego samca alfa w stadzie motocykli NAKED, pokazując swoją dominację przy każdym muśnięciu przepustnicy. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii.
| ||
PROMOCJA | Grupa: Naked Bike | Zobacz więcej >> |
Nowy 990 DUKE z druzgocącą dokładnością trafia w każdy cel, przenosząc tę niezrównaną precyzję na ulicę. Jednostka napędowa o mocy 123 KM i momencie obrotowym 103 Nm, umieszczona w zupełnie nowej ramie, regulowane zawieszenie WP APEX i precyzyjnie dostrojona elektronika — wszystko to składa się na najlżejszy, najostrzejszy i najbardziej nastawiony na osiągi motocykl NAKED klasy średniej spod znaku DUKE. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: Naked Bike | Zobacz więcej >> |
790 DUKE ma zasłużoną reputację. Jest znany nie tylko z nieubłaganej precyzji prowadzenia i zwinności, jakiej nie powstydziłby się żaden singiel, ale potrafi też nieźle dokopać, chociaż nie jest to jakiś bezmyślny zabijaka. Wyposażony w bezkompromisowy, rzędowy, dwucylindrowy silnik LC8c o pojemności 799 cm sześciennych, zabudowany w jednej z najlżejszych i najbardziej kompaktowych ram, KTM 790 DUKE jest przede wszystkim szybki — zwłaszcza w zakrętach. Motocykl ten został zaprojektowany i opracowany w Austrii, a zmontowany w Chinach. | ||
PROMOCJA | Grupa: Naked Bike | Zobacz więcej >> |
Gdy wsiądziesz na zupełnie nowy KTM 390 DUKE na rok 2024, cały świat zewnętrzny stanie się Twoim prywatnym torem wyścigowym. Dzięki wyjątkowej zwrotności, lekkości prowadzenia i mocnym osiągom ten mięśniak wagi średniej jest gotowy do pokonywania wszelkich zakrętów. Model KTM 390 DUKE 2024, wyposażony w najnowocześniejsze systemy wspomagające kierowcę, zupełnie nową ramę, regulowane zawieszenie i nowy, agresywny wygląd, jest prawdziwym królem asfaltu. Motocykl ten został zaprojektowany i opracowany w Austrii, a zmontowany w Indiach. | ||
PROMOCJA | Grupa: Naked Bike | Zobacz więcej >> |
125 DUKE może i ma tylko 125 cm³ pojemności, ale spokojnie — ta maszyna to DUKE na 125%! Zbudowany zgodnie z tą samą filozofią NAKED, co jego więksi bracia, Motocykl ten został zaprojektowany i opracowany w Austrii, a zmontowany w Indiach. | ||
PROMOCJA | Grupa: Naked Bike | Zobacz więcej >> |
690 SMC R podnosi poprzeczkę w kategorii supermoto, dzięki lekkiej ramie, legendarnemu silnikowi 690 LC4 i wyrafinowanej elektronice. Prezentując swój talent do driftowania na asfaltowych górskich szosach lub wirażach swojego ulubionego toru, odczujesz maksimum przyjemności i pulsowanie adrenaliny w żyłach. Najnowsze, w pełni regulowane zawieszenie WP APEX zapewnia znakomite właściwości jezdne, więc musisz tylko skupić się na drodze przed sobą i przekręcić manetkę gazu do oporu | ||
PROMOCJA | Grupa: Supermoto | Zobacz więcej >> |
2024 RC 390 to wysokowydajna maszyna Supersport z korzeniami mocno osadzonymi na torze wyścigowym. KTM RC 390 wyposażony w imponujący pakiet technologiczny, a także stylistykę wywodzącą się z wyścigów, właściwości jezdne i wciągającą moc to prawdziwy motocykl wyścigowy o rasowym rodowodzie. Motocykl ten został zaprojektowany i opracowany w Austrii, a zmontowany w Indiach. | ||
PROMOCJA | Grupa: Supersport | Zobacz więcej >> |
RC 125 2024 zajmuje główne miejsce na polu startowym, gotowy do wyścigu od razu po starcie. Oferując całkowicie nowe podwozie, niesamowitą stylistykę inspirowaną MotoGP, a także ulepszone prowadzenie i ergonomię, KTM RC 125 jest przygotowany i gotowy do walki na drodze lub torze, dzięki czemu czujesz się jak prawdziwy kierowca wyścigowy. Motocykl ten został zaprojektowany i opracowany w Austrii, a zmontowany w Indiach. | ||
PROMOCJA | Grupa: Supersport | Zobacz więcej >> |
Model 1290 SUPER DUKE GT można uznać za wygodny pocisk balistyczny. Silnik V-twin o mocy 175 KM i momencie obrotowym 141 Nm sprawia, że wyprawy za granicę można odbywać bez najmniejszego wysiłku. A zatem, jeśli chodzi o komfort i szybkość pokonywania długich tras, KTM 1290 SUPER DUKE GT to prawdziwa broń kierowcy. | ||
PROMOCJA | Grupa: Sports Tourer | Zobacz więcej >> |
Co otrzymasz, kiedy dużą porcję wyśmienitych osiągów na asfalcie okrasisz odrobiną turystycznego stylu i podlejesz to wszystko pikantnym sosem a’la Supermoto? Pewnie coś takiego, jak zupełnie nowy KTM 890 SMT. Motocykl KTM 890 SMT, który nie idzie na kompromis i niczego nie udaje, nawiązuje do legendarnego KTM 990 SMT, a jego osiągi i prowadzenie sprawiają, że od razu wysuwa się na czoło stawki w segmencie sportowo-turystycznych maszyn wagi średniej. | ||
PROMOCJA | Grupa: Sports Tourer | Zobacz więcej >> |
Wybierz punkt na mapie, ustaw pinezkę i ruszaj w drogę. Model KTM 1290 SUPER ADVENTURE R zaprojektowano do pokonywania najdzikszego, najtrudniejszego terenu z niezrównaną zwinnością i najlepszymi w tej klasie osiągami. Pozostaje nam tylko powiedzieć — uwaga na niezbadane tereny! KTM 1290 SUPER ADVENTURE R jest gotowy do odkrywania miejsc jeszcze nietkniętych ludzką stopą. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
1290 SUPER ADVENTURE S powstał z myślą o szybkim połykaniu kilometrów bez najmniejszego wysiłku. Silnik V-twin o specyfikacji Adventure, mocy 160 KM i momencie obrotowym 138 Nm sprawia, że podróże przez cały kraj stanowią czystą przyjemność, a tempomat adaptacyjny i półaktywne zawieszenie w połączeniu z poprawioną ergonomią i technologią zorientowaną na kierowcę wynoszą zwinność i komfort jazdy długodystansowej na zupełnie nowy poziom. Może to zabrzmi nieskromnie, ale musimy powiedzieć, że KTM 1290 SUPER ADVENTURE S to nowy wzór dla innych. Ten ... | ||
PROMOCJA | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
Zmodernizowany model 890 ADVENTURE R sprawia, że punkt docelowy ma mniejsze znaczenie niż sama jazda. Dzięki doskonałym właściwościom jezdnym motocykl KTM 890 ADVENTURE R idealnie nadaje się do pokonywania każdej nawierzchni — od autostrady po pagórkowate drogi żwirowe czy wąskie i kręte ścieżki. Dzięki wyjątkowo szybko reagującemu układowi napędowemu, bardzo precyzyjnemu prowadzeniu w terenie i komfortowi przez cały dzień kierowca może się w pełni skupić na delektowaniu się podróżą. | ||
PROMOCJA | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
Krótko mówiąc, 890 ADVENTURE to poważne podejście do tematu wypraw motocyklowych. W zmodernizowanej wersji na rok 2024 KTM 890 ADVENTURE przynosi niezrównane możliwości poruszania się na każdej nawierzchni: od autostrady po urozmaicone kamienisto-szutrowe szlaki. Wraz z poprawionym regulowanym zawieszeniem, bardziej komfortowym siedzeniem i lepszą ochroną przed pędem powietrza, KTM 890 ADVENTURE w wersji na rok 2024 jest gotów do podróży w nieznane. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | ||
PROMOCJA | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
Model 790 ADVENTURE na rok 2024 zaprojektowano po to, aby ułatwić dalekie wyprawy na dwóch kołach. Dzielność w terenie, komfort jazdy, oszczędność: w przypadku tego modelu można po kolei odhaczyć wszystkie zalety, które powinien mieć motocykl wyprawowy, ale i tak wymyka się on wszelkim tego rodzaju charakterystykom. Zbudowany na bazie mocnego, dwucylindrowego silnika rzędowego i wyposażony w najlepszy w swojej klasie pakiet systemów elektronicznych, jest doskonałym wyborem dla wszystkich zamierzających sprawdzić, co jest za horyzontem. Motocykl ten został ... | ||
PROMOCJA | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
Wyrusz z domu i poczuj, jak narasta w Tobie adrenalina, gdy pokonujesz zakręty na drodze do swego ulubionego miejsca w terenie. Nie potrzeba przyczepy — wystarczy podkręcić gaz w KTM 690 ENDURO R, który naprawdę stawia na swoim, gdy kończy się droga i warunki stają się ekstremalne. Lekkie podwozie, agresywne wzornictwo i solidny silnik 690 LC4 dopełniono nowoczesną elektroniką i zawieszeniem WP XPLOR. Ten lekki, uniwersalny motocykl bez problemu radzi sobie z trudniejszym terenem. | ||
PROMOCJA | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
Łącząc wszechstronność nawierzchni i sprawdzoną niezawodność z rzeczywistymi osiągami, KTM 390 ADVENTURE 2024 sprawia, że wyruszenie na przygodę życia jest możliwe w każdej chwili. Model jest napędzany sprawdzonym silnikiem o pojemności 373 cm3 i mocy 44 KM za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni biegów, a do tego ma najlepsze w swojej klasie podwozie i 14,5-litrowy zbiornik paliwa, który przekłada się na zasięg aż 400 km. Co więcej, regulowany widelec WP APEX 43 mm, 170 mm skoku koła, tryb OFFROAD i opcja 19/17-calowych szprychowych kół z wytrzymałymi oponami ... | ||
PROMOCJA | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
Czasy, gdy przejeżdżało się z punktu A do punktu B należą już do przeszłości. Model KTM 390 ADVENTURE na rok 2024 wyznacza nowe zasady codziennych dojazdów. Wszechstronność umożliwiająca jazdę po każdej nawierzchni, niezawodność i użyteczność na co dzień, a do tego gotowe na każdą przygodę koła szprychowe, sprawdzona jednostka napędowa o pojemności 373 cm³ i wiodące w swej klasie podwozie — KTM 390 ADVENTURE spełnia oczekiwania nie tylko poszukiwaczy przygód, ale i amatorów jazdy po bezdrożach. Motocykl ten został zaprojektowany i ... | ||
PROMOCJA | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
EURORIDER S.C. | |
ul. Zimowa 41 40-318 Katowice tel. +48 32 256 00 95 e-mail: biuro@eurorider.pl NIP: 937-266-46-75 Polityka prywatności |