![]() | Możemy to śmiało powiedzieć: KTM 450 RALLY REPLICA to najbardziej udana maszyna, jaka kiedykolwiek pojawiła się na starcie Rajdu Dakar. Nie tylko dawała najwyższe miejsca na podium doświadczonym zawodowcom, ale przynosiła imponujące osiągnięcia również amatorom. Przy 10 na 19 zwycięstw dla KTM w Rajdzie Dakar i 235 wygranych etapach, KTM 450 RALLY REPLICA na rok 2025 pozostaje motocyklem najbardziej zbliżonym do maszyny fabrycznej niedostępnej w salonie dealerskim. | |
NOWOŚĆ | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
![]() | 450 SMR na rok 2025 reprezentuje jedyną prawdziwie wszechstronną formę sportu motocyklowego. Wykorzystuje wszystkie najlepsze elementy zwyciężającego w mistrzostwach modelu KTM 450 SX-F, z dodatkiem rozwiązań typowych dla asfaltu, takich jak wyścigowe slicki, duże hamulce i najwyższej klasy zawieszenie. Mówiąc najprościej, READY TO RACE w najczystszej postaci. | |
NOWOŚĆ | Grupa: Supermoto | Zobacz więcej >> |
![]() | Mówią, że tam, gdzie istnieje życie, ewolucja jest nieuchronna. KTM 1390 SUPER ADVENTURE S i 1390 SUPER ADVENTURE S EVO są tego najlepszym dowodem. Podążają też z duchem innego powiedzenia — „im więcej tym lepiej”, ponieważ ma na pokładzie mnóstwo nowoczesnych rozwiązań technicznych, takich jak rewolucyjna skrzynia biegów AMT. Te turystyczne maszyny nowej generacji stanowią kolejny krok w ewolucji rodziny Adventure: są inteligentniejsze, mocniejsze i bardziej wyrachowane niż którykolwiek z poprzedników. To motocykle zaprojektowane, skonstruowane ... | |
NOWOŚĆ | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
![]() | Musimy to powiedzieć – 390 ADVENTURE R to najbardziej przystosowany do jazdy terenowej rower przygodowy wagi średniej w swoim segmencie. Tak, to odważne twierdzenie, ale dzięki silnikowi o pojemności 399 cm3, konstrukcji inspirowanej prawdziwymi rajdami, regulowanemu zawieszeniu 230 mm i podziałowi kół 21/18" ten nowy dodatek do stajni KTM R po prostu zmienia zasady. | |
NOWOŚĆ | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
![]() | Łącząc wszechstronność w każdych warunkach drogowych i sprawdzoną niezawodność z osiągami w rzeczywistych warunkach, 390 ADVENTURE X został zaprojektowany tak, aby poszukiwać nowych horyzontów. Wygląd inspirowany rajdami, mocne osiągi i niezrównane prowadzenie. | |
NOWOŚĆ | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
![]() | Bardziej sportowa sylwetka, bardziej konkretne przeznaczenie i maksymalna modernizacja. Model KTM 990 DUKE R wnosi na rynek motocykli naked wagi średniej dodatkowy atut w postaci maksymalnej zadziorności, dzięki której dotrzesz dalej i szybciej. Wyznacza nowy standard dzięki mocy wyjściowej zwiększonej do 130 KM, masie mniejszej o 2 kg i większej ergonomii w połączeniu z ulepszonym zawieszeniem WP APEX i niespotykaną dotąd funkcjonalnością elektroniki. To motocykl zaprojektowany, skonstruowany i wykonany w Austrii. | |
NOWOŚĆ | Grupa: Naked Bike | Zobacz więcej >> |
![]() | Wyposażony w silnik V-twin LC8 i uznawany za najbardziej radykalny motocykl segmentu sports tourer w swojej kategorii, w przypadku modelu na rok 2025 wyznacza nowy standard. | |
NOWOŚĆ | Grupa: Sports Tourer | Zobacz więcej >> |
![]() | Model 790 ADVENTURE 2025 został zaprojektowany, aby ułatwić podróżowanie na dwóch kołach. Teraz, dzięki regulowanemu przedniemu zawieszeniu WP APEX, nie tylko spełnia wszystkie wymagania dotyczące tego, czym powinna być maszyna przygodowa. Zamiast tego całkowicie wyłamuje się z pudełka. Zbudowany na bazie równoległego, dwucylindrowego silnika o wysokim momencie obrotowym i wyposażony w wiodący w swojej klasie pakiet elektroniki, jest idealnym wyborem dla rowerzystów, którzy chcą gonić horyzont. | |
NOWOŚĆ | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
![]() | Może i jest mały, ale nie spychaj na bok tego polującego na szczyty i wywołującego uśmiech Supermoto. Dzięki lekkiemu prowadzeniu, doskonałym osiągom, najnowocześniejszym pomocom dla kierowcy i komponentom z najwyższej półki,125 SMC R 2025 jest tutaj, aby zdominować wszystko, od parkingów szkolnych po opuszczone tory dla wózków. Ten motocykl został zaprojektowany i opracowany w Austrii, a montowany w Indiach. | |
NOWOŚĆ | Grupa: Supermoto | Zobacz więcej >> |
![]() | Lekkie prowadzenie, duże osiągi i mnóstwo frajdy – o to właśnie chodzi w 125 ENDURO R. Wyposażony w najnowocześniejsze pomoce dla kierowcy, komponenty z najwyższej półki i wysokiej jakości, agresywną stylistykę inspirowaną enduro, 125 ENDURO R jest gotowy stawić czoła każdemu zadaniu na każdym torze. | |
NOWOŚĆ | Grupa: Dual Sport | Zobacz więcej >> |
![]() | Decydując o ostatecznej trasie między punktami A i B, 390 ENDURO R ma kontrolę nad każdą drogą. Dzięki wyjątkowemu, lekkiemu prowadzeniu i mocnym osiągom zarówno na asfalcie, jak i na drogach gruntowych, ten średniej wagi siniak jest gotowy na każdą drogę lub dojazdy do pracy. Łącząc najnowocześniejsze pomoce dla kierowcy, regulowane zawieszenie i agresywną stylistykę inspirowaną enduro w kompletnym pakiecie średniej wagi, 390 ENDURO R jest gotowy na wszystko. | |
NOWOŚĆ | Grupa: Dual Sport | Zobacz więcej >> |
![]() | 300 EXC zachowuje legendarny status niekwestionowanego króla enduro. Nie tylko dzierży najbardziej uznany tytuł na szczycie stawki hard enduro, ale wciąż nie ma sobie równych, jeśli chodzi o 2-suwową pomysłowość, zaciekłość i czystą zabawę. Z niezniszczalnym, dwusuwowym silnikiem z wtryskiem paliwa, dającym olbrzymi moment obrotowy już od niskich obrotów i pokazującym prawdziwą furię przy wysokich, jest to doskonały towarzysz do przepraw przez wymagający teren. | |
PROMOCJA | Grupa: Enduro 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | W roku modelowym 2025 KTM 300 EXC SIX DAYS zachowuje miano najskuteczniejszej broni enduro, jaką kiedykolwiek stworzono. Tak, to mocno powiedziane – ale czy widzieliście nasz salonik z trofeami? Dzięki kuloodpornemu układowi napędowemu, niezrównanej prędkości maksymalnej i doskonałym właściwościom jezdnym jest znów gotowy na wszystko, co może przed niego rzucić świat enduro. A oto najważniejsze cechy serii KTM EXC SIX DAYS w roku modelowym 2025: BŁYSZCZĄCA POMARAŃCZOWA RAMA | |
PROMOCJA | Grupa: Enduro 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Chcesz przejść do wyższej ligi? KTM 85 SX na rok modelowy 2025 może Cię tam zabrać. Zrodzony na torze w rywalizacji na poziomie międzynarodowym, KTM 85 SX wyraźnie lepiej się prowadzi, sprawniej rozwija moc i pozwala utrzymać znacznie szybsze tempo jazdy na długich dystansach. Krótko mówiąc, KTM 85 SX jest w 100% READY TO RACE. | |
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Wybierasz się na zwiedzanie zapomnianego miasteczka? Zrobione. Chcesz przetrzeć szlak w lesie? Nic prostszego. Zamierzasz pokonać głębokie kopne piaski pustyni? Ruszajmy! KTM 500 EXC-F 2025 stawi czoła każdemu wyzwaniu. Silnik o dużej mocy, lekka rama oraz najlepsze w klasie zawieszenie przekładają się na świetną ogólną użyteczność. KTM 500 EXC-F to na pewno jedna z najlepszych półlitrowych maszyn, jaką może znaleźć miłośnik enduro. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | 350 EXC-F, słynący ze zwinności typowej dla maszyn z silnikami 250 cm³ i równocześnie mocy bardziej pasującej do silników 450 cm³, stał się synonimem uniwersalności. Ale to nie znaczy, że musiał pójść na kompromisy. Szybko zdobył uznanie, jak tylko trafił na rynek w 2012 roku, i stał się czołowym w swojej klasie modelem dzięki nieskrępowanej przyjemności z jazdy i imponującej sile napędu. W roku 2025 jest jeszcze lepszy i mocniejszy, obierając sobie za cel pokonywanie dotychczasowych barier. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i ... | |
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | 250 EXC-F jest od lat niezwykle popularny zarówno wśród weekendowych zdobywców, jak i zaprawionych w bojach mistrzów sportu. Patrząc na jego zalety, nie ma się czemu dziwić. Najlepsze w klasie prowadzenie, mnóstwo momentu już od niskich obrotów oraz przyczepność budząca bezgraniczne zaufanie na każdej nawierzchni pozwalają jechać bardzo szybko, bez problemu pokonując kolejnych przeciwników i przeszkody terenowe. W 2025 roku jest gotowy, by przekroczyć granice. Pytanie brzmi: czy Ty też jesteś w stanie pójść aż tak daleko? Ten motocykl został ... | |
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Niewiele motocykli na świecie może stawać w szranki z KTM 500 EXC-F SIX DAYS. Moc, moment obrotowy, wspaniałe prowadzenie oraz kipiący furią 4-zaworovy silnik czyni z tego potwora enduro klasę samą dla siebie. Mocny silnik ma do kompletu nowe dwukomorowe zawieszenie oraz pakiet elektroniki, który swoją nowoczesnością wręcz zawstydza rywali. KTM 500 EXC-F SIX DAYS na rok modelowy 2025 niecierpliwie czeka na wyzwania. BŁYSZCZĄCA POMARAŃCZOWA RAMA | |
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | 450 EXC-F RM 2025 wjeżdża do klasy open z nowym apetytem na przełamywanie barier. Mając w zanadrzu wiodącą w klasie ramę i nieugięte zawieszenie, sprawdzone w wyścigach nadwozie oraz ergonomię bezkompromisowo zorientowaną na kierowcę – no i oczywiście jeden z najbardziej utytułowanych silników w klasie 450 cm³ – KTM 450 EXC-F niecierpliwie czeka, aby wystrzelić z bloków startowych i zakończyć jazdę najprawdopodobniej na podium. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | W kręgach fanów enduro KTM 450 EXC-F SIX DAYS nie wymaga większej prezentacji. Z dużą mocą, niezrównaną zwinnością i olbrzymim momentem ten ekstremalny motocykl enduro spod znaku READY TO RACE jest na szpicy każdej bitwy offroadowej. W 2025 roku zachowuje swój mistrzowski rodowód na padoku dzięki lekkiej ramie, dwukomorowemu zawieszeniu i inteligentnej elektronice. BŁYSZCZĄCA POMARAŃCZOWA RAMA | |
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Pierwszy KTM opatrzony nazwą SIX DAYS wdarł się szturmem na scenę jeszcze w 1996 roku. Wtedy uniwersalność KTM 360 EXC była czymś niewyobrażalnym. Prawie trzydzieści lat później KTM 350 EXC-F SIX DAYS na rok modelowy 2025 przejmuje pałeczkę i zamierza godnie kontynuować trend. Dzięki wiodącej w klasie ramie, dwukomorowemu zawieszeniu, nowemu nadwoziu i nowym zdolnościom walki o zwycięstwo KTM 350 EXC-F SIX DAYS na rok modelowy 2025 pozostaje wzorem, któremu usiłują dorównać inni. | |
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | 250 EXC-F SIX DAYS może i ma najmniejszy 4-suwowy silnik w całej stajni KTM, ale zupełnie nie przeszkadza mu to rządzić w terenie. Lekka rama, kosmiczna zdolność wchodzenia na obroty oraz niezachwiana stabilność prowadzenia sprawiają, że na szlaku i torze enduro to prawdziwy bohater. Wystarczy tylko spojrzeć na regał z trofeami i równie imponujące wyniki sprzedaży, aby dojść do oczywistego wniosku: KTM 250 EXC-F SIX DAYS na rok modelowy 2025 to zawodnik najwyższej klasy. A oto najważniejsze cechy SERII KTM EXC SIX DAYS w roku modelowym 2025: BŁYSZCZĄCA ... | |
PROMOCJA | Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | 250 EXC na rok modelowy 2025 oferuje znakomite połączenie mocy i łatwości prowadzenia, wyznaczając nowy standard w niezwykle konkurencyjnej klasie E1. Rewolucyjna rama, dwukomorowe zawieszenie i epicka technologia TBI wynoszą ten jednoślad na wyżyny technicznych możliwości. Od Ciebie zależy, czy odważysz się wykorzystać jego potencjał. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: Enduro 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | 150 EXC na 2025 rok zasługuje na swoje miejsce na piedestale wśród innych maszyn EXC. Przy tym samym poziomie wyposażenia jak w przypadku pozostałych modeli KTM EXC ma wystarczająco dużo mocy, aby trzymać się z dużymi chłopcami, a jednocześnie dominować nad nimi w kwestiach technicznych. Dzięki walecznemu silnikowi, błyskawicznej reakcji i zwinnemu prowadzeniu KTM 150 EXC na 2025 rok pozostaje godnym konkurentem na każdej scenie enduro. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: Enduro 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Znany z upajającego górnego zakresu mocy, KTM 250 EXC SIX DAYS na rok modelowy 2025 nadal zajmuje wysoką pozycję wśród motocykli enduro. Niesłabnące zaangażowanie marki KTM w rozwój silników dwusuwowych pozwoliło udoskonalić zwycięską recepturę, wykorzystując wiedzę zdobytą bezpośrednio na najwyższych szczeblach wyścigów i umieścić ją w pakiecie, który skupia się wokół kierowcy. W skrócie – jest READY TO RACE. A oto najważniejsze cechy KTM EXC SIX DAYS RANGE w roku modelowym 2025: BŁYSZCZĄCA POMARAŃCZOWA RAMA | |
PROMOCJA | Grupa: Enduro 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Kiedy widzisz, jak KTM 450 SX-F na rok 2025 zjeżdża z przyczepy, wiadomo, że żarty się skończyły. Po zdobyciu 5 tytułów AMA Supercross 450 w ostatnich 7 sezonach KTM 450 SX-F na rok 2025 wjeżdża na linię startu uzbrojony w doświadczenia z poprzednich mistrzostw, a tym razem także w zupełnie nowy arsenał broni.Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: MX 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | 250 SX-F z 2025 roku to prawdziwie przyjazna dla użytkownika maszyna zaprojektowana tak, aby zadowolić wszystkich motocyklistów, od nowicjuszy po zawodowców. Nie oznacza to jednak jakichkolwiek kompromisów — ten motocykl jest READY TO RACE na każdym poziomie. Model KTM 250 SX-F z 2025 r. o mocy ponad 47 KM, z opcjonalną elektroniczną rezerwą, jest gotowy do rywalizacji w klasie 250 cm³. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: MX 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Przez ponad dekadę startów i sukcesów model KTM 350 SX-F już dawno pozbył się etykietki tego „słabszego” i pokazał, że jest godnym przeciwnikiem. Dzięki wysokiej mocy dostępnej w całym zakresie obrotów, wyjątkowej stabilności przy dużej prędkości i licznym zwycięstwom w zawodach na poziomie mistrzowskim model KTM 350 SX-F na rok 2025 ponownie pokazuje, że jest READY TO RACE. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: MX 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Jeśli chodzi o stosunek mocy do masy, KTM 300 SX wyznacza nowy poziom. Model KTM 300 SX na rok 2025 został zaprojektowany z myślą o jednym zadaniu — prowadzeniu od startu, a wszystko to dzięki wiedzy zdobytej bezpośrednio od drużyn KTM Factory Racing i pakietowi obsługi „Go get 'em!”. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Pomyśl o nieokiełznanym dwusuwie, a stanie Ci przed oczami KTM 250 SX. Nie bez powodu — po prostu nie ma go z czym porównać. KTM 250 SX na rok 2025 idzie jeszcze o krok dalej za sprawą wielu ulepszeń podwozia, które czynią go jeszcze bardziej legendarnym i godnym bicia rekordów. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Wielki powrót! Po dwuletniej nieobecności na arenie wyścigów hobbystycznych, KTM 150 SX na rok 2025 jest gotowy do jazdy na Twoim ulubionym torze MX. Poczuj się jak wystrzelony z procy. KTM 150 SX ma moc ponad 41 KM, dzięki czemu mocno rusza z kopyta, galopuje na środkowym dystansie i błyszczy na mecie. Jego miejsce jest na podium. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Są takie satysfakcjonujące dźwięki, którym nic nie dorówna. Dźwięk otwierania puszki napoju w upalny dzień. Odgłos perfekcyjnie wykonanego uderzenia golfowego. I ryk dwusuwu o pojemności 125 cm³ szarżującego po długiej prostej. KTM 125 SX na rok 2025 czerpie wzorce bezpośrednio od zespołu Factory Racing i po mistrzowsku wykorzystuje je. Podobnie jak dźwiękowi, który wydaje, nic mu nie dorówna. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Jeśli to czytasz, to raczej myślisz poważnie o tym motocyklu. KTM 85 SX na rok 2025 to pierwszy prawdziwy krok na drodze do pierwszej ligi. Lekki, mocny i niezawodny KTM 85 SX ma takie same podzespoły, co duże motocykle, ale w skali zmniejszonej do pojemności 85 cm³, stanowiąc doskonałą maszynę dla początkujących zawodników. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Gdy młody motocyklista jest już gotowy do wyścigów w duchu READY TO RACE i chce podnieść poprzeczkę, jedyną właściwą opcją jest w pełni wyposażony KTM 65 SX na rok 2025. Szybki, łatwiejszy do kierowania i zaprojektowany jako idealny kamień milowy na ścieżce do następnej klasy wyścigowej model KTM 65 SX ma jakość, wysokiej klasy podzespoły, całkowicie manualne sprzęgło i skrzynię biegów na poziomie pełnowymiarowej maszyny motocrossowej — nie wspominając o imponującym, 2-suwowym silniku najwyższej klasy. Konkluzja? Ten mały potwór to idealny ... | |
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | 50 SX FACTORY EDITION na rok 2025 to maszyna gotowa stawić czoła ostrej konkurencji w kasie 50 cm³ dzięki osiągom na poziomie KTM FACTORY RACING. Zgodnie z ideą READY TO RACE ta maszyna jest gotowa do jazdy — zbudowana na zaawansowanej, stalowej ramie, wyposażona w potężny silnik i uzbrojona w wiodące podzespoły, takie jak opony DUNLOP Geomax MX53, układ wydechowy FMF, widelec WP XACT AER 35 mm, amortyzator monoshock WP XACT i hydrauliczny układ hamulcowy Formula. Wszystkie te cechy, wraz z kluczowymi rozwiązaniami stosowanymi w modelach pełnowymiarowych, wyższym ... | |
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Gdy kolejnym krokiem jest 50 cm³, nie ma lepszej opcji, niż najpotężniejsza maszyna w swojej klasie. Wersja KTM 50 SX na rok 2025 to maszyna zbudowana na zaawansowanej, stalowej ramie i wyposażona w potężny silnik, widelec XACT AER 35 mm, amortyzator WP XACT typu monoshock oraz hydrauliczny układ hamulcowy Formula. Mówiąc krótko — to najbardziej zaawansowany, utrzymany w duchu READY TO RACE mini-crosser o pojemności 50 cm³ dla młodych motocyklistów. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: MX 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | SX-E 1.16 to idealny wybór dla małych adeptów sportu motorowego, którzy mają pewne doświadczenie w jeździe na rowerku biegowym, są nieco wyżsi i/lub bardziej obeznani z jazdą na elektrycznych rowerkach biegowych, potrzebując nieco większej platformy. Aby móc dotykać ziemi z lekkim zgięciem w kolanach, dziecko powinno mieć wewnętrzną długość nogawki wynoszącą co najmniej 45 cm. W trybie bez napędu dziecko może ćwiczyć odpychanie się, utrzymywanie równowagi i zjeżdżanie. Gdy opanuje korzystanie z hamulca oraz umiejętność zjeżdżania i hamowania w pozycji ... | |
PROMOCJA | Grupa: ELECTRIC BALANCE BIKES | Zobacz więcej >> |
![]() | Szarżując na czele wyścigów elektrycznych rowerków biegowych, KTM SX-E 1.20 prowadzi młodych zawodników prosto na podium. Ma doskonałe proporcje i wielostopniową regulację, idealnie nadając się dla dzieci w wieku do 12 lat i z łatwością radząc sobie z masą ciała do 50 kg. Prędkość maksymalna 32 km/h przy najwyższym ustawieniu mocy, niewielki ciężar wynoszący zaledwie 15 kg i regulowana wysokość siedzenia sprawiają, że KTM SX-E 1.20 może stanowić pierwszy krok do poczucia smaku zwycięstwa. Ten wyjątkowy rowerek KTM zasilany jest 36 V silnikiem ... | |
PROMOCJA | Grupa: ELECTRIC BALANCE BIKES | Zobacz więcej >> |
![]() | Nowy 990 DUKE z druzgocącą dokładnością trafia w każdy cel, przenosząc tę niezrównaną precyzję na ulicę. Jednostka napędowa o mocy 123 KM i momencie obrotowym 103 Nm, umieszczona w zupełnie nowej ramie, regulowane zawieszenie WP APEX i precyzyjnie dostrojona elektronika — wszystko to składa się na najlżejszy, najostrzejszy i najbardziej nastawiony na osiągi motocykl NAKED klasy średniej spod znaku DUKE. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: Naked Bike | Zobacz więcej >> |
![]() | 690 SMC R podnosi poprzeczkę w kategorii supermoto, dzięki lekkiej ramie, legendarnemu silnikowi 690 LC4 i wyrafinowanej elektronice. Prezentując swój talent do driftowania na asfaltowych górskich szosach lub wirażach swojego ulubionego toru, odczujesz maksimum przyjemności i pulsowanie adrenaliny w żyłach. Najnowsze, w pełni regulowane zawieszenie WP APEX zapewnia znakomite właściwości jezdne, więc musisz tylko skupić się na drodze przed sobą i przekręcić manetkę gazu do oporu | |
PROMOCJA | Grupa: Supermoto | Zobacz więcej >> |
![]() | 2024 RC 390 to wysokowydajna maszyna Supersport z korzeniami mocno osadzonymi na torze wyścigowym. KTM RC 390 wyposażony w imponujący pakiet technologiczny, a także stylistykę wywodzącą się z wyścigów, właściwości jezdne i wciągającą moc to prawdziwy motocykl wyścigowy o rasowym rodowodzie. Motocykl ten został zaprojektowany i opracowany w Austrii, a zmontowany w Indiach. | |
PROMOCJA | Grupa: Supersport | Zobacz więcej >> |
![]() | RC 125 2024 zajmuje główne miejsce na polu startowym, gotowy do wyścigu od razu po starcie. Oferując całkowicie nowe podwozie, niesamowitą stylistykę inspirowaną MotoGP, a także ulepszone prowadzenie i ergonomię, KTM RC 125 jest przygotowany i gotowy do walki na drodze lub torze, dzięki czemu czujesz się jak prawdziwy kierowca wyścigowy. Motocykl ten został zaprojektowany i opracowany w Austrii, a zmontowany w Indiach. | |
PROMOCJA | Grupa: Supersport | Zobacz więcej >> |
![]() | Model 1290 SUPER DUKE GT można uznać za wygodny pocisk balistyczny. Silnik V-twin o mocy 175 KM i momencie obrotowym 141 Nm sprawia, że wyprawy za granicę można odbywać bez najmniejszego wysiłku. A zatem, jeśli chodzi o komfort i szybkość pokonywania długich tras, KTM 1290 SUPER DUKE GT to prawdziwa broń kierowcy. | |
PROMOCJA | Grupa: Sports Tourer | Zobacz więcej >> |
![]() | Co otrzymasz, kiedy dużą porcję wyśmienitych osiągów na asfalcie okrasisz odrobiną turystycznego stylu i podlejesz to wszystko pikantnym sosem a’la Supermoto? Pewnie coś takiego, jak zupełnie nowy KTM 890 SMT. Motocykl KTM 890 SMT, który nie idzie na kompromis i niczego nie udaje, nawiązuje do legendarnego KTM 990 SMT, a jego osiągi i prowadzenie sprawiają, że od razu wysuwa się na czoło stawki w segmencie sportowo-turystycznych maszyn wagi średniej. | |
PROMOCJA | Grupa: Sports Tourer | Zobacz więcej >> |
![]() | Wybierz punkt na mapie, ustaw pinezkę i ruszaj w drogę. Model KTM 1290 SUPER ADVENTURE R zaprojektowano do pokonywania najdzikszego, najtrudniejszego terenu z niezrównaną zwinnością i najlepszymi w tej klasie osiągami. Pozostaje nam tylko powiedzieć — uwaga na niezbadane tereny! KTM 1290 SUPER ADVENTURE R jest gotowy do odkrywania miejsc jeszcze nietkniętych ludzką stopą. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
![]() | 1290 SUPER ADVENTURE S powstał z myślą o szybkim połykaniu kilometrów bez najmniejszego wysiłku. Silnik V-twin o specyfikacji Adventure, mocy 160 KM i momencie obrotowym 138 Nm sprawia, że podróże przez cały kraj stanowią czystą przyjemność, a tempomat adaptacyjny i półaktywne zawieszenie w połączeniu z poprawioną ergonomią i technologią zorientowaną na kierowcę wynoszą zwinność i komfort jazdy długodystansowej na zupełnie nowy poziom. Może to zabrzmi nieskromnie, ale musimy powiedzieć, że KTM 1290 SUPER ADVENTURE S to nowy wzór dla innych. Ten ... | |
PROMOCJA | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
![]() | Krótko mówiąc, 890 ADVENTURE to poważne podejście do tematu wypraw motocyklowych. W zmodernizowanej wersji na rok 2024 KTM 890 ADVENTURE przynosi niezrównane możliwości poruszania się na każdej nawierzchni: od autostrady po urozmaicone kamienisto-szutrowe szlaki. Wraz z poprawionym regulowanym zawieszeniem, bardziej komfortowym siedzeniem i lepszą ochroną przed pędem powietrza, KTM 890 ADVENTURE w wersji na rok 2024 jest gotów do podróży w nieznane. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
PROMOCJA | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
![]() | Model 790 ADVENTURE na rok 2024 zaprojektowano po to, aby ułatwić dalekie wyprawy na dwóch kołach. Dzielność w terenie, komfort jazdy, oszczędność: w przypadku tego modelu można po kolei odhaczyć wszystkie zalety, które powinien mieć motocykl wyprawowy, ale i tak wymyka się on wszelkim tego rodzaju charakterystykom. Zbudowany na bazie mocnego, dwucylindrowego silnika rzędowego i wyposażony w najlepszy w swojej klasie pakiet systemów elektronicznych, jest doskonałym wyborem dla wszystkich zamierzających sprawdzić, co jest za horyzontem. Motocykl ten został ... | |
PROMOCJA | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
![]() | Wyrusz z domu i poczuj, jak narasta w Tobie adrenalina, gdy pokonujesz zakręty na drodze do swego ulubionego miejsca w terenie. Nie potrzeba przyczepy — wystarczy podkręcić gaz w KTM 690 ENDURO R, który naprawdę stawia na swoim, gdy kończy się droga i warunki stają się ekstremalne. Lekkie podwozie, agresywne wzornictwo i solidny silnik 690 LC4 dopełniono nowoczesną elektroniką i zawieszeniem WP XPLOR. Ten lekki, uniwersalny motocykl bez problemu radzi sobie z trudniejszym terenem. | |
PROMOCJA | Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
![]() | Imponujący dynamiką na każdym kroku KTM 500 EXC-F CHAMPION EDITION na rok modelowy 2025 łączy potężny silnik z lekkim podwoziem stworzonym w duchu READY TO RACE. Do walki stawia nie tylko siłę pozwalającą rywalizować o najwyższe laury, ale także fantastyczne prowadzenie i pakiet doskonałych systemów elektronicznych. A oto najważniejsze cechy motocykli KTM EXC CHAMPION EDITION na rok modelowy 2025: WZÓR CTG RED BULL | |
Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Z dużą mocą, niezrównaną zwinnością i olbrzymim momentem ta mistrzowska broń w klasie enduro jest na szpicy w każdej bitwie. Dzięki lekkiej ramie, dwukomorowemu zawieszeniu i inteligentnej elektronice KTM 450 EXC-F CHAMPION EDITION na rok modelowy 2025 jest gotów objąć panowanie w swojej klasie. WZÓR CTG RED BULL | |
Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | W 1996 roku uniwersalność KTM 350 EXC była czymś niewyobrażalnym. Prawie 30 lat później KTM 350 EXC-F CHAMPION EDITION na rok modelowy 2025 jest gotowy do zmierzenia się z obecną konkurencją. Dzięki wiodącej w klasie ramie, dwukomorowemu zawieszeniu i nowym zdolnościom walki o zwycięstwo KTM 350 EXC-F CHAMPION EDITION na rok modelowy 2025 jest wzorem, któremu usiłują dorównać inni. WZÓR CTG RED BULL | |
Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Lekka rama, szalona łatwość wchodzenia na obroty oraz niezachwiana pewność rozwijania mocy sprawiają, że na szlaku i torze enduro to prawdziwy bohater. Wystarczy tylko spojrzeć na regał z trofeami, aby dojść do oczywistego wniosku: KTM 250 EXC-F CHAMPION EDITION na rok modelowy 2025 jest gotowy do objęcia roli klasowego lidera. WZÓR CTG RED BULL | |
Grupa: Enduro 4-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | 300 EXC CHAMPION EDITION może się poszczycić mianem najskuteczniejszej broni, jaką kiedykolwiek stworzono w klasie enduro. Tak, to mocno powiedziane – ale czy widzieliście trofea zdobyte przez KTM 300 EXC? Dzięki kuloodpornemu układowi napędowemu, niezrównanej prędkości maksymalnej i doskonałym właściwościom jezdnym jest znów gotowy na wszystko, co może narzucić mu świat enduro. WZÓR CTG RED BULL | |
Grupa: Enduro 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | Krótko mówiąc, KTM 250 EXC CHAMPION EDITION na rok modelowy 2025 to absolutnie topowa maszyna enduro. Niesłabnące zaangażowanie marki KTM w rozwój silników dwusuwowych pozwoliło udoskonalić zwycięską recepturę, wykorzystując wiedzę zdobytą bezpośrednio na najwyższych szczeblach wyścigów i umieścić ją w pakiecie, który skupia się wokół kierowcy. W skrócie – jest READY TO RACE. WZÓR CTG RED BULL | |
Grupa: Enduro 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | 300 EXC HARDENDURO 2025 jest gotowy do zjechania z furgonetki i ustawienia się na starcie prologu. Maszyna KTM 300 EXC HARDENDURO, bazująca na legendarnym KTM 300 EXC, wyróżnia się ekskluzywnym pakietem części HARDENDURO. Wytrzymałe elementy ochronne, paski ściągające, komponenty wykonane metodą obróbki CNC, a także w pełni regulowane widelce z zamkniętym kartridżem i unikalna szata graficzna sprawiają, że jest to najlepszy pakiet HARDENDURO do rywalizacji w najtrudniejszych mistrzostwach świata. | |
Grupa: Enduro 2-suwowe | Zobacz więcej >> |
![]() | SX-E 1.12 to idealny wybór dla małych rowerzystów, którzy nie mają żadnego doświadczenia na rowerku biegowym. Twoje dziecko powinno mieć nogawkę o długości 35 cm lub większą, aby odpowiednio dotykać podłoża, z lekkim ugięciem kolan w celu uzyskania optymalnego rozmiaru. Twoje dziecko może nauczyć się pchać, utrzymywać równowagę i pływać w trybie bez zasilania. | |
Grupa: ELECTRIC BALANCE BIKES | Zobacz więcej >> |
![]() | Model 1390 SUPER DUKE R EVO to kolejne stadium w ewolucji BESTII. Jest tak samo zaawansowany, jak zupełnie nowy KTM 1390 SUPER DUKE R, a do tego oferuje intuicyjne zawieszenie WP Semi-Active Suspension Technology (SAT). Możliwość automatycznego dostosowania zawieszenia do poleceń kierowcy lub nawierzchni drogi podnosi poprzeczkę inteligencji na asfalcie ulicznym i na torze wyścigowym. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii. | |
Grupa: Naked Bike | Zobacz więcej >> |
![]() | Mówi się, że na szczycie jest samotnie. A to dlatego, że wszyscy rywale polegli po drodze na ten szczyt. KTM 1390 SUPER DUKE R zajmuje miejsce niekwestionowanego samca alfa w stadzie motocykli NAKED, pokazując swoją dominację przy każdym muśnięciu przepustnicy. Ten motocykl został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w Austrii.
| |
Grupa: Naked Bike | Zobacz więcej >> |
![]() | 790 DUKE ma zasłużoną reputację. Jest znany nie tylko z nieubłaganej precyzji prowadzenia i zwinności, jakiej nie powstydziłby się żaden singiel, ale potrafi też nieźle dokopać, chociaż nie jest to jakiś bezmyślny zabijaka. Wyposażony w bezkompromisowy, rzędowy, dwucylindrowy silnik LC8c o pojemności 799 cm sześciennych, zabudowany w jednej z najlżejszych i najbardziej kompaktowych ram, KTM 790 DUKE jest przede wszystkim szybki — zwłaszcza w zakrętach. Motocykl ten został zaprojektowany i opracowany w Austrii, a zmontowany w Chinach. | |
Grupa: Naked Bike | Zobacz więcej >> |
![]() | Gdy wsiądziesz na zupełnie nowy KTM 390 DUKE na rok 2025, cały świat zewnętrzny stanie się Twoim prywatnym torem wyścigowym. Dzięki wyjątkowej zwrotności, lekkości prowadzenia i mocnym osiągom ten mięśniak wagi średniej jest gotowy do pokonywania wszelkich zakrętów. Model KTM 390 DUKE 2025, wyposażony w najnowocześniejsze systemy wspomagające kierowcę, zupełnie nową ramę, regulowane zawieszenie i nowy, agresywny wygląd, jest prawdziwym królem asfaltu. Motocykl ten został zaprojektowany i opracowany w Austrii, a zmontowany w Indiach. | |
Grupa: Naked Bike | Zobacz więcej >> |
![]() | 125 DUKE może i ma tylko 125 cm³ pojemności, ale spokojnie — ta maszyna to DUKE na 125%! Zbudowany zgodnie z tą samą filozofią NAKED, co jego więksi bracia, Motocykl ten został zaprojektowany i opracowany w Austrii, a zmontowany w Indiach. | |
Grupa: Naked Bike | Zobacz więcej >> |
![]() | Zmodernizowany model 890 ADVENTURE R sprawia, że punkt docelowy ma mniejsze znaczenie niż sama jazda. Dzięki doskonałym właściwościom jezdnym motocykl KTM 890 ADVENTURE R idealnie nadaje się do pokonywania każdej nawierzchni — od autostrady po pagórkowate drogi żwirowe czy wąskie i kręte ścieżki. Dzięki wyjątkowo szybko reagującemu układowi napędowemu, bardzo precyzyjnemu prowadzeniu w terenie i komfortowi przez cały dzień kierowca może się w pełni skupić na delektowaniu się podróżą. | |
Grupa: Travel | Zobacz więcej >> |
EURORIDER S.C. | |
ul. Zimowa 41 40-318 Katowice tel. +48 32 256 00 95 e-mail: biuro@eurorider.pl NIP: 937-266-46-75 Polityka prywatności |